čtvrtek 24. dubna 2008

A próóóóóóóóóč?


A proč už tady děsně dlouho nebylo nic novýho? Proč Bob ani Bobek nic nepíšou? A proč tam teda aspoň nenapíšete, že se nic neděje? Anebo proč tam nenapíšete, proč nic nepíšete? A próóóóóóč.......?!!!!!
Tak tedy - to že jsme měli dovolenou, to víte (aneb poslední článek, který vás už určitě pěkně štve, neboť se objeví vždy, když chcete, aby se tam už KONEČNĚ objevilo něco jiného, nového, hezčího, vtipnějšího...). Bobek strávil následující týden 53 hodin v práci, takže jistě chápete, že na blog neměl pomyšlení. Pak Bobek odjel na týden na služební pobyt do Žďárských vrchů - nebyl tam počítač ani internet :-))). A teď zase Bobek dohání, že tu minulý týden nebyl. Takže stručně řečeno - Bobek má pro nepsaní alibi. A proč nepíše Bob, mi není známo.

Zážitků je jistě plno, ale nestíhám psát, tak mě omluvte. Nicméně dneska jsem prožil zábavnou cestu vlakem. Naproti seděla maminka se synem, který měl asi 4 roky (přesněji řečeno byl v období věčných otázek vyššího levelu - už se neptal "a co je tohle...", ale ptal se "a próóóóóč?"). Takže jsem 20 minut poslouchal "A proč ještě nejedeme? A proč máme mašinku tam na té straně? A proč brzdíme? A proč pan průvodčí píská? A proč jsme ještě v Brně? A proč ten vláček vedle nenarazí do toho našeho? A proč je tohle Adamov? A proč nám pískají brzdy? A proč je ten vláček starej? A proč..." Musím se přiznat, že občas jsem se neudržel a normálně se smál. Maminka byla vytrvalá a odpovídala. Rozesmála se až u sekvence: "A proč mám mluvit potišeji? A proč jsou tady ostatní lidi? A proč by mě pan průvodčí vyhodil? A vyhodil by mě oknem nebo dveřma? A proč...?"
Takže přeju hodně úspěchů všem rodičům i nastávajícím rodičům a vězte, že setkání s takovouto realitou je nejlepší antikoncepce :-).

Váš Bobek

P.S. Už se těším zítra do mateřského centra...

4 komentáře:

Jaňula řekl(a)...

HIHIHIHIHI

Zdravím Králíky:)

Culda

Anonymní řekl(a)...

Tenhle typ deti me presne desi.:-) Horsi je, ze nekterym lidem to zustava i v dospelosti. Co na to radi kralik s nekolika tituly z pedagogickych skol a specializacemi?:-)

Tom "pivo" z Prahy

Anonymní řekl(a)...

Králík radí:
1. být správným naivním rodičem, který si myslí, že jeho dítě takové nebude (nebo aspoň ne v takovém rozsahu)... a pak přece vaše dítě jistě bude to nejchytřejší, nejhodnější a prostě nejgeniálnější ze všech... tak čeho se bát ;-)
2. rozhodně nemějte několik titulů z pedagogických škol - vážně to ohrožuje zdraví (především psychické)... Navíc teoretickými znalostmi ze sebe vhodného rodiče stejně neuděláte...

Takže už radši nic neradím

Bobek

Anonymní řekl(a)...

K bodu 1: to teda jistě bude a pokud nebude chtít, tak stejně bude bude a bude :-) :-) :-)
K bodu 2: no o tom jsem fakt ani neuvažoval, stačí mi to z vyprávění...

Bob