pondělí 6. září 2010

Servisní prohlídka pojistné smlouvy

Dnes něco po poledni mi volala jedna hodná paní z pojišťovny - jméno pojišťovny raději neuvedla a nabízela servisní prohlídku mých pojistných smluv. Když jsem se ptal, co taková servisní prohlídka (což je fakt pojem, který jaksi s pojistnou smlouvou nemá nic společného) obnáší, tak navrhla, že by se za mnou zastavila ve tři odpoledne domů. To jsem bohužel musel odmítnout :-) Pak ještě zkoušela nějaké náhradní termíny - jako dnes večer, apod. Paní ještě asi neví, že místo u mě v kalendáři se blokuje minimálně několik dní dopředu :-D Rozhovor ukončila větou: "Asi se tedy nedomluvíme, že?" Rozená obchodnice :-D

Byl jsem se ostříhat. V rámci nezávazné společenské konverzace mi byl položen dotaz, zda mi už začala škola. Tak takhle mladě my králící vypadáme :-)

Bob

Žádné komentáře: