středa 26. ledna 2011

Mistr Bob navštívil Bongo

Dobrý den pane Bobe, slyšel jsem, že jste měl zase nabitý víkend (pozn. redakce: již předminulý víkend, i redaktor má stále nabitý program)
No, tak to nemohu popřít. Hlavní atrakcí byla páteční návštěva Bongo parku v Brně.

Na veřejnost už prosákly nějaké informace, že jste utrpěl několik nepěkných zranění…
No, tak určitě. Dal jsem do těch sjezdů hodně srdíčka, takže mám nějaké ty odřeniny a spáleniny. Pak se mi taky natrhly kalhoty na zadku a až včera (pozn. redakce: již minulý týden) bylo zjištěno, že mám taky modráky na zadku. Ještě bych asi měl zmínit, že při smečování do koše jsem si hodil balón na brýle, tak jsem je měl trochu zdeformované (pozn. redakce: ke dni vydání rozhovoru je již finanční sbírka na opravu brýlí ukončena).

Z dobře informovaných zdrojů se k nám doneslo, že jste se v Bongu nechtěl jít ani napít, abyste plně využil čas na atrakce. Je to tak?
Noooo, ano, každá minuta v Bongu mě totiž stála skoro 50 haléřů, a tak jsem nemohl ztrácet ani vteřinu pouhým pitím. Ale vynahradil jsem si to hned v hospodě nedaleko Mendláku, kde jsem si objednal dvě kofoly naráz.

A co jídlo, určitě vám vyhládlo…
No, tak nepochybně. Po takových výkonech. K jídlu už nám nechtěli nic dát – prý už nevaří. Tak jsem se zeptal ještě podruhé (něco malého – třeba hermelín, nebo tak?) a taky nic. A ani potřetí (Marlenka, nebo tak něco?) – a taky nic. Prostě nevaří. Pak jsme ujížděli domů trochu rychleji než 50 km v hodině a na Úvoze se zase zašívali empíci s radarem a měli tam označený úsek měření (úvodní cedule zřejmě dobře schovaná), ale nezastavili nás, takže všechno dobře dopadlo.

Nezdá se vám, že jste šetřílek?
Nezdá. Já totiž šetřílek jsem!

Co nám můžete říct k tomu, že jste ztratil v Bongu klíček od skříňky v bazénku plném kuliček?
Takové nešťastné náhody se občas stávají. Naštěstí šel se mnou velmi schopný kolega, který ho dokázal v mžiku objevit. Naopak mě trochu zklamalo, že jsem v Bongu potkal jen jednoho známého – obvykle to bývá lepší.

Vzpomenete si ještě na nějakou zajímavou událost z pátku?
Noo, tak dalo by se tak říct. Velmi vtipná byla například obsluha v jisté restauraci přiléhající ke kulečníkové herně. Nejenže neuměla správně sečíst tři položky na lístku, ale ještě nám vysvětlovala, jak ze tří položek na účtence dostane výslednou částku. „No tak ty tři položky jsem sečetla“. Kolega: „No, to bych čekal, ale jak jste došla k částce 191, když mně vychází 181?“ :-D


A co jinak?
Jinak nic. Ale tak trochu jsem piloval skládání Rubikovy kostky. Nedávno jsem se to naučil a teď si to musím opakovat, abych to zas nezapomněl. Jo, Bobek to ještě neumí :-) No, neměl bych zapomenout na perníkové srdce, které jsem dostal :-)

Otázky kladl Bob

Žádné komentáře: