sobota 13. dubna 2013

Kde udělali soudruzi z Českých drah chybu?


Kde udělali soudruzi z Českých drah chybu?
Opět jsem se projevil jako řádně naivní občan, když jsem si u podivné společnosti České dráhy zakoupil elektronický lístek na cestu do Prahy a zaškrtl možnost, že chci být 30 minut před plánovaným odjezdem informován sms o tom, zda jede vlak načas, případně jaké má zpoždění. V 17:09, což bylo přesně 30 minut před řádným odjezdem, došla sms: „Vas vlak EC 274 jede vcas, na jeho trase nejsou ocekavana omezeni provozu. Ceske drahy prejou stastnou cestu.“
Zaradoval jsem se. Byl jsem opravdu naivní. Asi 17:29 jsem dorazil na nádraží, abych si na vývěsní tabuli přečetl, že je vlak zpožděn o 35 minut. Za 20 minut nabrat 35 minut zpoždění – to musí být zřejmě nějaká časová anomálie.
Šel jsem se tedy informovat na informace a zeptal se na skutečné zpoždění. V systému měli 41 minut. Za 1 minutu narostlo zpoždění o úctyhodných 6 minut. Nebo, že by nám snad na vývěsní tabuli lhali? Tomu by člověk ani nechtěl věřit :-D Zaměstnankyně mi nevysvětlila, kde vznikl ten rozdíl mezi různými ne/zpožděními, ale ujistila mě, že sms o včasném příjezdu neposílala. To bych si osobně tak aji tipl, že v 21. století na to bude nějaký automatizovaný systém :-D
Oznamované zpoždění časem naskočilo na 40 minut, ale reálné zpoždění při odjezdu bylo 44 minut. Jako důvod byl uváděn opožděný příjezd ze sousedního státu.
Kde udělali soudruzi z Českých drah chybu? Nebo, že by České dráhy nezaznamenaly přechod na letní čas?
A co na to soudružka z reklamačního oddělení? Výhledově budu snad informovat.
Neměl být dle řazení velkoprostorový vůz? No měl, ale na takové detaily se zřejmě u našeho špičkového dopravce nehraje…

Bob

Žádné komentáře: