úterý 23. června 2009

Skoro milionáři (miliardáři?)

Normálně neodfiltrované spamy nečtu, ale tento mě fakt zaujal:

Od: Barrister Daniel Darnbrough

Předmět: Vaše Relativní byla obětí, potřebuji vaši pomoc.‏

Datum: 23.6. 2009, 01:16 - dnes v 01:16

Compliments,

Potřebuji vaši pomoc, aby vás jako dědice zemřelého do mého
klienta za jeho uloženy fondu uvolněny pro vás jeho přínos pro naše banky,
protože jste porodila téhož poslední name.Use (barr_danieldarnbrough@live.ca) a
kontakt, dám vám komplexní detail v reakci. +447035998438


:-D V podstatě tam hned píšu :-D Volat nebudu, asi bychom si s automatickým překladačem nerozuměli...

Bob

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

já jsem tento mail dostala :-))

Anonymní řekl(a)...

a díky Bobku... :-))

Anonymní řekl(a)...

Také mi přišel :-)

Anonymní řekl(a)...

Ahojky, take mi prisel E-mail od Daniela D. Rada bych se s Vami spojila, zda jste reagovali a jaka byla odezva. Ja jsem s Danielem D. Jiz 2 den v kontaktu. Take jsem overovala jeho totoznost. Pokud muzete, napiste mi svuj e-mail nebo tel. cislo, spojim se s Vami. Dekuji Cecilie, cecilie@volny.cz

Anonymní řekl(a)...

shodou okolností se málem trefili a já naletěla... :-))
nedokázal ale odpovědět ani na jednu z mých otázek.... dokonce mi 2x volal... hovořit "dokázal" jen anglicky, zato psát uměl dost rychle v "lámané češtině".... dokonce s diakritikou.... prověřila jsem si jméno a firmu na internetu a poslala ho do řiti...

Anonymní řekl(a)...

poslala jsem Vám vkaz na cecilie@volny.cz