pátek 1. října 2010

Strojař ze mě asi nebude...

Zúčastnil jsem se Strojařských schodů 2010: 16 poschodí, 320 schodů, 35 zatáček, 60 metrů převýšení. Splnil jsem svoje předsevzetí - přežil jsem a nebyl jsem poslední.

Číslo mého umístění bylo bohužel vyšší než moje startovní číslo. Vítěz fakt asi celou dobu běžel :-D, já jsem odpadl něco za polovinou, ale na svoji obranu musím říci, že mi nějak nešlo štěstíčko naproti. Jednak mi úplně nevyhovuje pravotočivost schodů (já raději levotočivé, ale s tím asi nic neudělám) a také mě přemohla nějaká rýma a kašel, což zrovna na kondici nepřidá. A navíc jsem jaksi zapomněl trénovat :-)

Potěšitelné naopak je, že jsem se nahoru doplazil dříve než všechny ženy kromě jedné. A ta jedna byla rychlejší jenom těsně. Já to prostě říkám pořád, že ani nejlepší ženy na podprůměrný muže v některých věcech nemají :-).

Takže správnej strojař ze mě asi nebude, ale na těch schodech prostor pro zlepšení ještě je. Uvidíme (třeba) za rok.

Psali v novinách


Bob

Žádné komentáře: