neděle 26. června 2011

Jak mě pobavili

Nedávno jsem si v jednom nejmenovaném obchodním domě s obuví na brněnském náměstí Svobody koupil boty (není to Baťa, protože ten není na náměstí Svobody). Chodil jsem v nich sporadicky a střídavě
14 dní a začaly vykazovat výrazné závady.

Tak jsem je dovalil na reklamaci. Paní byla rozumná, naznala, že jsem je opravdu za 3 týdny od zakoupení nemohl zlikvidovat takto výrazně - díra v podrážce, odlepený vnitřek boty, apod. Vypíšeme protokol a za tři dny se mám stavit.

Tak se stavuju. Jiná paní. Prý se reklamace neuznává, že se jedná o mechanické poškození. Ano, skutečně se jedná o mechanické poškození, které je ale způsobené tím, že materiál boty je silně nekvalitní. A odlepená stélka prý půjde přilepit. No tak říkám, že to je asi vtip a že to budeme muset tedy řešit jinak. A už kolem běží vedoucí a prý se na to ještě mrkne. Tak se na to kouká ještě pět minut za zavřenými dveřmi, nebo dělá, že se na to kouká a pak dorazí, že mi teda mohou nabídnout 50 % slevu, protože boty jsou funkční - no nevím teda, zda boty s dírou v podrážce jsou funkční, ale asi jo, nebo, že si mohu boty vyměnit za jiné, nebo si nechat poukázky na nákup u nich ve stejné hodnotě, nebo, ale to prý není nejlepší možnost - pro ně, že ;-) vzít zpátky peníze. Tak a je rozhodnuto :-D

No asi mají pokyn, že se reklamace neuznávají a uznávají se jen těm, kdo se ozvou.

Bob

Žádné komentáře: