čtvrtek 8. března 2012

Telefonát z finančního úřadu

Tak mi dneska volalo na služební mobil skryté číslo. Proti skrytým číslům mám skoro všechno. I proti neznámým číslům. Při prvním pokusu jsem skryté číslo típnul. Při druhém pokusu jsem je vzal, ale samozřejmě jsem se nepředstavoval.
Na druhé straně byl nějakej Lojza (pracovní jméno) z finančního úřadu (neřekl, o který finanční úřad se má jednat) a hledal pana Txxxxxe.

Tak jsme mu řekl, že nejsem pan T. A on teda, kdože teda jsem. Tak jsem mu řekl, že neřeknu. A on, zda bych mu nemohl dát telefonní číslo pana T. Nemohl, protože ho neznám. A on, zda tady pan T. opravdu není. Pak ještě chvíli přemýšlel, co bude teda dělat a nakonec to nějak ukončil. Ne, že by se třeba omluvil za mylné volání.
No, byla to veselá historka :-)

To je tak, když finančák volá ze skrytých čísel a myslí si, že jim budu dohledávat čísla "normálních" lidí. Ja bych to sice pravděpodobně zvládl, ale zadarmo ani kuře nehrabe :-D

Bob

Žádné komentáře: