neděle 18. března 2012

Jaro...

Na brněnské přehradě ještě ani neroztál led a Bob už vyrazil na první jarní cyklovýlet. Ne, že by byl sám od sebe tak aktivní, ale někdy není špatné mít kamarády, kteří vám výlet zorganizují. Sám bych to zabalil obvykle tak v půlce, protože by to byl moc velkej kopec, nebo bych už neměl síly, případně by taky mohlo být dost vedro nebo foukat silný vítr. Takhle, když jedu s ostatníma, tak to prostě ujedu :-)

Nejhorší částí celého výletu, bylo jako téměř obvykle, úvodní dofouknutí kola. Nevím, jaké jsou všechny výhody galuskových ventilků, ale já vím rozhodně o jedné velké nevýhodě. Téměř nikdy mi to nejde pořádně dofouknout. A semtam se mi rovnou podaří ventilek při nafukování zničit. Zrovna tak dneska - takže jsem si ještě zopakoval výměnu duše. Někdo by mohl rýpavě namítnout, že je to rukama. Přemýšlel jsem o tom. Ale můžu zcela nezávisle zodpovědně prohlásit, že je to fakt materiálem :-)

A pak už se jenom jelo. Mrkli jsme do Křin, Bukoviny, Bukovinky, pak směrem na Račice-Pístovice a pak podél Říčky na Hádek a do Ochozu. Luxusní sjezd přes Kanice a Řícmanice do Bílovic. A pak už jen podél řeky domů. Najeto necelých 55 km, maximální rychlost asi 52 km v hodině.

Žádné komentáře: