pondělí 27. dubna 2009

Nástrahy call center

Tak jsem se zase dostal do kontaktu se slovutnou institucí. Tentokrát se jednalo o call centrum firmy jménem České pojišťovna.

Potřeboval jsem babičce něco vyřídit ohledně pojistné smlouvy. Nejednalo se o žádnou změnu pojistné smlouvy, pouze o poskytnutí nějakých docela nepodstatných informací o platbě. Věděl jsem všechny potřebné údaje (o její osobě, i o smlouvě), ohlásil jsem se jménem jako její syn a přesto to nestačilo. Informace po telefonu prý poskytují jen pojistníkům. Opět mi nedokázali vysvětlit, jak pojistníka po telefonu poznají, ale interní předpis je interní předpis.

Ale mám prý velké štěstí, jejich interní předpis umožňuje, abych volal já a babička jen stála někde vedle a řekla do telefonu, že souhlasí s tím, abych to já vyřídil. No nechtělo se mi otravovat ani Bobka, ani sestru, ani nějakou kamarádku, ani kolegyni v práci, ani jezdit k babičce, ani předstírat ženský hlas, tak jsem poslal dotaz z jejich internetových stránek, zadal potřebné údaje a teď už čekám na odpověď.

Jsem zvědav, jak ČP zvládne ověřit babiččinu totožnost :-D

Tak už mi došla odpověď. Musím je pochválit - bylo to do druhého dne a bez odmlouvání. Dostal jsem (bez jakéhokoliv ověření) všechny informace, které z bezpečnostních důvodů nebylo možné po telefonu sdělit...

Takže se opět ukázalo, že obdobné "ochranné" systémy před případným zneužitím naprosto neochrání, pouze jenom prudí čestné a poctivé lidi (jako jsme třeba my, králíci) :-D :-D

Bob

Žádné komentáře: