neděle 31. ledna 2010

Supr zabezpečení online systému

Náš dodavatel plynu má takový zvyk. Přestože máte ze záloh přeplatek, který stačí i na případné navýšení ceny za dodávky, tak vám pro jistotu (trochu té jeho jistotě rozumím) navrhne zvýšení záloh. Nezbývá než vždy zálohu snížit. Za tímto účelem jsem se přihlásil do úžasného online systému. Mimochodem - ten systém je tak úžasný, že mi byl zaslán i barevný letáček, abych se ještě více těšil. Bohužel, tak složitá a riziková operace, jakou je změna výše zálohy, nejde uskutečnit bez doručení aktivačního balíčku s bezpečnostním kódem klasickou poštou do vlastních rukou. Začala mne jímat hrůza!

Naštěstí jsem si vzpomněl, že jsem loni měnil výši zálohy pouhým mailovým požadavkem. Tak jsem jim zase poslal mail a ono to zase šlo. U mailu zřejmě není třeba toho vyššího stupně zabezpečení :-)

Žádné komentáře: