úterý 24. května 2011

Babewatching na Athosu - to by teda nešlo... a tak různě...

Na třídních srazech se základní a střední školou je, mimo jiné, výborné to, že se pořád nikdo neptá, kolik máš let. Všichni, kromě mimořádných propadlíků, mají zhruba stejně a odpadají tak otázky typu, co studuju, jestli už fakt pracuju, jestli už mám ke třiceti a zda prstýnek na ruce znamená, že jsem zasnoubenej :-D Zůstává už jen otázka na počet dětí, ale na tu už mám odpověď dobře nacvičenou ;-)

V nějakém rozhovoru mě zaujala činnost, kterou provozuje dotázaný na pláži - žádný surfing nebo kitting, ale pěkně babewatching :-) Výhodou babewatchingu je taky to, že se dá provozovat skoro všude :-D Výjimky se samozřejmě najdou, např. řecký Athos...

Protože chodím hrát s kamarádem občas pingpong a moje stařičká pálka už má nějaké defekty, tak jsem si chtěl koupit novou. Původně jsem si chtěl koupit už hotovou, ale panem odborníkem mi bylo vysvětleno, že si můžu jen za o trochu větší peníze koupit vlastnoručně (odborníky) vyrobenou. Prý si to tak všichni dobří hráči vyrábí :-) Tak jsem si teda nechal nalepit na kus dřeva dva potahy. Dneska jsem byl hrát a musím říct, že hraje dobře. A hlavně jsem byl osobně u zrodu své pálky.

V neděli jsem se podruhé v životě na triatlonu: 1 km plavání, 50 km na kole a 10 km běhu. Plavat neumím, na kole jsem strašně línej a nechce se mi makat, běhat mě vcelku baví, ale ne když mám za sebou 1 km plavání a 50 km na kole v kopcovitém terénu a většinu soupeřů před sebou :-D Takže to bylo utrpení, už tak od druhé délky v plavání jsem přemýšlel, zda nemá bazén nějaký podvodní východ, kterým bych se mohl nepozorovaně vytratit. Na kole to bylo nebylo moc lepší, spíš horší - nějak se tomu nechtělo jet. Ve výsledku to bylo (oproti první účasti) + 1 minuta v bazénu, + 5 minut na kole a + 7 minut v běhu (tam už jsem se ale v posledním kole šetřil, protože jsem viděl, že na ty přede mnou nemám, a ti za mnou mě taky nedoběhnou).

Bob

Žádné komentáře: