čtvrtek 17. května 2012

Něco ještě z podzimu

V rámci plnění restů, zveřejňuji článek, který byl ve své hrubé podobě nachystán již na podzim. Zbývalo jej již "jen" dokončit.

Po dlouhé době jsem zase ujel na kole přes 100 km (přesně 108 km) a nebylo to úplně po rovině a nezemřel jsem :-)
Začlo chladnější období roku a my chodíme opět do sauny. A je brzo tma. Srnky už skáčou do silnice v časech (19:45, 20:30), kdy o ně v létě člověk ani nezavadí.
Změnili jsme práce, a tak teď Bobek vstává dřív do práce než já. Předtím to bylo naopak.

Na jednom sportovním odpoledni s kolegy z předminulé práce jsem hrál pingpong levou rukou a šlo to docela dobře :-) Tak to asi budu zkoušet častěji. A taky jsem se dozvěděl, že jsem při odchodu vymazal celej společnej disk plnej nejcennějších souborů. Sice pěkná blbost, ale stejně: "bacha na mě!" No a koneckonců pokud by byl některej zaměstnavatel tak blbej, že by si nezálohoval data, tak to je fakt bez komentáře...

V Praze jsem byl letos už víckrát než za uplynulých 5 let. V Pendolinu nám hráli Vltavu. Už hrát nebudou, protože v rámci rovného konkurenčního boje byla všechna Pendolina odvolána na trať Praha-Ostrava a zdraženo jízdné na ostatních tratích. Na druhou stranu musím říct, že jsem na zpáteční cestě do Brna přijel vlakem o 7 minut dřív - to se mi ještě asi nestalo. V Praze jsem se večer nudil, tak jsem vyrazil na koncert Martiny Trchové a Adama Kubáta. Stálo to za to.

Bob

Žádné komentáře: