středa 16. května 2012

Silvestr 2011

Na Silvestra 2011 byli králíci u kamarádů na chatě/chalupě/domečku (já nevím, jak se to oficiálně jmenuje) v Býkovicích. Kromě obligátních her - to by člověk neřekl, že známý medvěd může být třeba Pú a slavný pirát Jack Sparrow - byly na programu i výlety.

Vydali jsme se na rozhlednu na nedalekém kopci Malý Chlum. Měli jsme "novou" mapu z roku 1992. Docela nedávno. To by člověk ani neřekl, jak ten čas rychle letí. A že v terénu jsou některé "nové" značky. Bylo tam lidu jak na Svoboďáku. Ve 12:00 mi dorazila sms, že "Na ostrovech Tonga a Vanuatu už bouchá šampaňské...", takže se již mohlo začít slavit.

1. 1. 2012 jsem vyhodil pro stáří a celkovou sešlost způsobenou špatnou péčí fialku, kterou jsem měl asi 30 let (možná jen 25, ale i tak je to dost).

A to je asi vše, co mi ze Silvestra utkvělo v paměti a rád bych to sdělil světu :-)

Bob

Žádné komentáře: