pátek 1. února 2008

Macerát

Tak jsem včera zkoušel v sauně trochu machrovat, že vím, co je to macerát. No ale neuměl jsem to moc vysvětlit a nevěděl jsem to úplně přesně. Ale už jsem si to zjistil:

macerát
a něco o praktické maceraci (technologie výroby červeného vína)

Jo, a bylo prokázáno, že hermelín macerovaný vyvolává úplně řetězové reakce k jídlu :-)

Po včerejšku si připadám trochu jako automat na mince. Dostal jsem vráceno 50 korun celkem ve 22 mincích... 2 pětikoruny a 20 dvoukorun. Mohl jsem platbu odmítnout - viz vyhláška ČNB 37/1994, ale když ona fakt jiný prachy neměla. Takže lidi neplaťte v sauně pořád těma pětitisícovkama, kdo vám má na to pořád vracet. A mimochodem - kde ty prachy pořád berete? :-)

Bob

1 komentář:

Jaňula řekl(a)...

HEHEHE Bobe, koukám, že návštěva sauny inspiruje ke kdejakým zápiskům na blog:) Takže až zase nebudeš mít vo čem psát, ve čtvrtek určitě něco vymyslíme!!! HIHI CULDA