středa 20. února 2008

Záhada místního obchodu

Místo, kde Bob a Bobek bydlí, spousta z vás nazývá maloměstem, venkovem a někteří dokonce mnohem hanebnějšími pojmy. Ale moravská metropole to není, a tak není divu, že poslední (rozumějte jeden ze dvou, o kterých vím) obchod s potravinami u nás zavírá v 18:30. To znamená, že pokud jedete vlakem v 18:02 z Brna, už ho nestihnete. A já dřív v 90 % nejezdím, takže tam chodím fakt minimálně. Nedávno jsem tam přišel kolem 18 h a byl to fakt komfort - pečivo už pouze balené nebo na strouhanku, regál s jogurtama schovaný za jakousi roletou, uzeniny přikryté, klíče v zámku ... prostě jsem už byl nevhodnou návštěvou. Nicméně jsem si ještě celkem bez úhony nakoupil a dokonce mě ani nikdo neseřval, že vytahuju tu roletu u jogurtů :-))).
Dnes jsem opět absolvoval nákup kolem 18 h, schválně jsem se na dveřích přesvědčil, že mají opravdu až do půl, a opět podobný scénář. Až na to, že prodavačka si mě navšimla a zamčela mě vevnitř :D. Naštěstí mě zachránila slečna nebojácně se domáhající nákupu i po 18. hodině, ačkoliv již bylo zamčeno (dobývala se do obchodu dřív než jsem zaregistroval, že jsem zamčen). Následoval rychlý sled událostí - vyběhla jedna prodavačka odemykat, druhá nadávala třetí, proč zamyká a schovává pečivo, když zavírají až v 18:30, třetí se hájila před druhou i první, že jí nikdo neřekl, že nemají jen do 18:00, ..., ..., ... Prostě vtipný. Dokonce jsem mohl zaplatit, i když jedna kasa už byla spočítaná.
Takže tím se to všechno vysvětlilo - někteří zaměstnanci prostě ani neví, do kolika mají a nikdo si toho několik týdnů nevšimne...
Jo, a Bobek tyhle události asi nějak přitahuje, neboť v raném mládí byl obdobně zamčen v kapucínské hrobce. Ačkoliv zážitky mají aspoň vzestupnou tendenci, neboť být zamčen v obchodě s potravinami je mnohem lepší než u kapucínů :-).

Váš Bobek

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Teda Bobku, chvílu tě nehlídám a ty se zase necháš někde zamčít...
Bob