neděle 22. dubna 2012

Panáčci s blikajícími klacky

V úterý kolem deváté večer mě v Králově Poli stavěli panáčci od PČR s blikajícími klacky. Nejdřív jsem si myslel, že mně chtějí přišít nějaký přestupek - i když mě teda žádnej zrovna nenapadal ;-), ale ukázalo se, že si chtějí jen ověřit, zda jsem náhodou nepil alkohol. Tak to mi spadl kámen ze srdce, alkohol totiž zásadně při řízení auta nepiju, takže jsem se ani nemusel dívat na dispej alkoholtesteru, takže mi pan policeman musel připomenout, že se mám podívat, že mám 0,0 promile :-) Taky jsem si domyslel, že je to asi kvůli Kometě, která zrovna dohrála zápas a fanoušci alkoholici se začali vracet domů.

Pak jsme si ještě popovídali o špatném sežízení semaforů v úseku kolem Mojmírova náměstí. Pan policeman taky říkal, že je to tam blbě a že se mám obrátit na odbor dopravy MMB.

Úředníkům jsem poslal mail a zatím žádná odpověď, tak uvidíme...
Někdy mám pocit, že s těmi policemany je lepší rozhovor než s úředníky :-)

Bob

Žádné komentáře: