středa 25. dubna 2012

Pár starších věcí

Pár starších věcí:
Dočetl jsem deníky Nicka Twispa (Mládí v hajzlu, autor C. D. Payne) a zjistil jsem, že:
V Americe mají taky Moskvu - někde ve státě Idaho. Tak se tam třeba někdy podíváme :-) Překladatelka je asi Moravanka - píše "rožnout" světlo.

I v roce 2011 jsem se zúčastnil Strojařských schodů. A opět jsem zjistil, že do schodů běhat neumím. Myslel jsem si, že v roce 2010 jsem byl pomalej, protože jsem byl nemocnej, ale ukázalo se, že i v posledním ročníku jsem byl pomalej a to jsem ani nebyl nemocnej :-)

Byl jsem na hokejovém finále. Kometa sice prohrála, ale atmosféra byla výborná. A kdo ví, kdy bude zase v Brně k vidění předávání poháru pro vítěze hokejové ligy.

V Praze jsme mrkli na výstavu Trochu lepší svět: století skautingu. Bylo to dobrý. Aji kvůli tomu, že tam bylo plno věcí týkajících se střediska Dvojka Brno.

Akce Bongo pro dospělé je fakt dobrá. Kdo tam ještě nebyl, jako by ani nebyl :-)

Po jednom z volejbalů proběhla fenomenální rozlučka, což nelze doložit fotkami, ale lze doložit alespoň účtenkou :-) Někteří (spíše některé, že) si ještě dodnes nepamatují, jak se vlastně dostali domů...

Žádné komentáře: