pátek 20. dubna 2012

Zase v ráji

Již podruhé během posledních 200 dnů se králíci vydali do ráje. Poprvé to byl ráj slovenský, tentokrát dostal přednost ráj český.

V pátek jsme se mrkli do Prachovských skal. Oceňoval jsem zejména, že bylo mimo sezónu a nebyli tam skoro žádní lidi. V létě to musí být masakr a to já teda nemusím.
Bobek si ráje moc neužil, protože byl nalomenej nemocí. To má nejspíš z toho, že málo píše na blog.

Sobotní ráno se Bobek probudil K.O., tak musel Bob vyrazit na výlet sám a Bobek zaujal strategickou pozici v posteli. Jel jsem se podívat na známé naleziště polodrahokamů na legendární hoře Kozákov (nejvyšší vrchol Českého ráje). Chvíli jsem se rozkoukával v místním polodrahokamenovém muzeum pana Josefa Votrubce, ale při praktickém hledání v lomu už jsem tak úspěšný nebyl :-) Asi to bude tím, že jsem neměl s sebou kladívko jako ostatní hledači...
Následoval přesun do Besednických skal. Plno vyhlídek, krásná skalní bludiště a opět nemnoho turistů (sice sobota, ale přece jenom ještě dost na začátku turistické sezony).
Zpět domů a večer sauna stejně jako předešlého dne.

S troskou na Troskách. Tak by se dala stručně charakterizovat neděle. Další program jsme zrušili a odložili na jindy.

Fotky

Žádné komentáře: