středa 5. března 2008

Bowling


Mám jisté pochybnosti, jestli je bowling sport. Někdy, zvláště na některých zakřivených drahách, je to spíše matematika, kde hráčův mozek musí umět dobře spočítat trajektorii, kterou koule opíše.
Toto píšu hned zkraje, aby to později nevypadalo, že svaluju své špatné výsledky na křivou dráhu :-)

Králíci byli včera na bowlingu v Radosti.
A světe div se, vyhrál ten menší nad tím větším. Kdybyste náhodou nevěděli kdo je kdo, tak Bobek nad Bobem.
Byli jsme tam na hodinku a stihli jsme, kromě téměř už povinného zamotání kuželek, 4 hry.
Bobek naházel celkem 477 bodů (průměrně 119,25 bodu na hru) a skončil předposlední.
Bobovo skóre bylo 470 bodů (průměr 117,5 bodu) a vyneslo jej na krásné druhé místo.
Nutno ještě podotknout, že Bobkovi se podařilo v jedné hře hodit 3 desítky prvním hodem a k tomu ještě 4 desítky druhým bodem. Tedy jen v pouhých 3 kolech neshodil všechny kuželky.

Už se těšíme na příště :-)
Bob

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ze sve skusenosti mohu rici, ze ty kuzelkove drahy opravdu staji za prd (doufam ze to neni prvni sproste slovo v klobouku). Na internetu jsem nasel, ze zesikmeni drahy nesmi byt vetsi nez 0.102 mm! To je samozrejme pro profesionaly, ale pochybuji, ze by nase drahy prosly 10x slabsim limitem.
Ale zase je to levne a je u toho vazne celkem sranda. A navic, mate se na co vymluvit.

Cmelda

Anonymní řekl(a)...

Já jsem teda se zešikmením drah byl velice spokojen. Můj normálně šikmý hod byl šikmou dráhou korigován přímo doprostřed a díky tomu jsem zaznamenal nejen fenomenální výsledky, ale především fenomenální vítězství nad Bobem :-). Takže vivat šikmé dráhy!!!
Ale můžu si samozřejmě taky klidně nalhávat, že to bylo mojí šikovností a profesionalitou :D.

Bobek