úterý 24. června 2008

Nalezená věc 205


Bob má jít dnes na squash. No trochu bláznivý nápad v tom vedru, ale kurt je klimatizovaný a taky to bylo domluvený předem, takže se nedalo tušit, že bude takový vedro.
Takže včera proběhlo hledání nezbytné pomůcky - squashové rakety. Na obvyklém místě nebyla, tak se hledalo všude možné po bytě, ale raketa nikde. Tak začlo vzpomínání... Zjistil jsem, že jsem byl naposled na squashi před 14 dny a toho dne jsem byl pouze tam a pak jel tramvají na nádraží a vlakem domů. Ztrátu v tramvaji jsem vyloučil. Připadalo tedy v úvahu zapomenutí ve vlaku (Brno-Letovice) nebo ve squashovém centru. Nakonec jsem si matně vzpomenul, že jsem si asi dal raketu ve vlaku na poličku nahoru. A už se to rýsovalo :-D Že bych ještě někdy našel raketu zapomenutou ve vlaku ČD jsem opravdu nedoufal. Zvláště, když dalším článkem v řetězu je instituce MMB, kam ČD předávají zapomenuté věci.
Světe div se, téměř vražedná kombinace ČDMMB zafungovala a raketa je už zase u mě.

Dnes budu mít složitější úkol - musím uhlídat dvě rakety - půjčil jsem si totiž jako náhradní Bobkovu a k tomu mám teď i tu svoji.
Tak mi držte palce, ať to zvládnu. V mém věku už to není přece jen tak lehké :-D

Žádné komentáře: