středa 25. června 2008

Novomanželé vypadají velmi mladě ...

Tato poznámka přes ICQ od nejmenovaného spolužáka, který si se zájmem prohlížel fotky ze sobotní svatby, nastartovala ještě jednu moji vzpomínku. Musím se s vámi o ni podělit.

Tedy - sobotní nevěsta, jak je všeobecně známo, vypadá velmi mladě. Bobek taky vypadá velmi mladě. V sobotu nevěsta vypadala trochu méně mladě, protože holt v těch šatech, nalíčená a tak vypadala prostě dospěleji.
Nicméně zatímco manželé s rodinou hodovali opodál (ve vedlejší vesnici), Bobek se seznamoval s novomanželovic kamarády. A jedna novomanželovic kamarádka uštědřila Bobkovi tvrdou ránu výrokem: "Fakt??!! Vy jste se Špuntem spolužačky? To by mě teda ani ve snu nenapadlo. Ty vypadáš MNOHEM mladší ...". Jak moc mladší, to už se Bobek radši neptal. Dokonce slečnu ušetřil i informace, že už je Bobek vdaný (hmm, zajímavé spojení). Nutno ještě podotknout, že tato slečna se neúčastnila obřadu, tudíž nikdy v životě neviděla nevěstu, kterak vypadá trochu méně mladě. O to větší to byla pro Bobka rána.

Bobek

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A pak, ze nebylo veselo.

Vsude, kde jsou lidi se neco deje.:-)

Tom "pivo" z Prahy

Anonymní řekl(a)...

Hele, ale novomanželka by jako chtěla podotknout, že Bobek JE MLADŠÍ.Takže konečně někdo měl správný odhad. Ale jinak nepochopila (novomanželka), jak ten člověk mohl nevidět novomanželku, kdy vypadá ještě mladší než na obřadu, když zná její naprosto nenalíčenou přezdívku???

Anonymní řekl(a)...

No já myslím (ale možná jsem to blbě napsal), že slečna nebyla na obřadu - tudíž neviděla novomanželku "dospělejší". Tudíž Bobek nechápe, jak může vypadat mladší (ačkoliv je mladší, to je pravda...).

Bobek

Anonymní řekl(a)...

Už to chápu, už to chápu. No každopádně mám radost. Tak už jenom naučit kolegy v práci, aby si mě nepletli s ostatními žáky a nenutili mne se ve vestibulu škol přezouvat.