středa 25. června 2008

Ach ti chlapi :-)


Tak tohle mimo jiné taky běhá po mailech. Vybrány byly ty nejlepší kousky (prý vyber jen to nejvtipnější, ale to se nedá). A věřte nebo ne (a myslím, že většina žen si nebude myslet, že je to smyšlené) – tyto historky se fakt staly. Některé dokonce přímo v naší rodině!

Měla k nám včera nečekaně přijít návštěva, v ledničce vymeteno, a tak jsem poslala svého muže do Tesca nakoupit. Povídám: "Drahý, v kuchyni máš lísteček, co máš koupit." a šla jsem si po svém. Sedl do auta,odjel a za 15 minut telefon: "Prosím tě, jak mám koupit 250 gramů hladké mouky?" Místo lístku s nákupem velkým jako kráva mi sebral recept na buchtu, který jsem měla položený u počítače a jel podle toho nakupovat!

Mě pobavil, když mi "ukradl" ve sprše peelingový sprchový gel (byl línej si dojít pro svůj) a povídá: "Prosím tě, jak to tady máš dlouho? Dyť je v tom nějakej písek nebo co, to je zkažený, ne?"

On je pečlivý, přesný matematik, ale je třeba naprosto přesně nazvat položku, kterou chcete koupit, protože jinak nepřinese nic. Tak třeba "Šlehačku neměli". A já na to: "Neměli? A koukal ses tam vedle jogurtu?"On: "Jo, koukal, ale neměli. Měli tam 12% a 18% smetanu ke šlehání, ale šlehačku NE! A nedělej ze mě blbce!"

Můj muž jen tak mimochodem povídá: "Já jsem ani nevěděl, že máme pračku se sušičkou!" Já na to: "No to teda nemáme." On: "No to je divný, já jsem vypral prádlo a když jsem ho vyndal, tak bylo suchý! No ale stejně jsem ho pověsil na balkon, aby doschlo!!!" Ano, prádlo bylo suché, protože nepustil vodu! Pračka tudíž neprala, on vyndal ty svý smradlavý a špinavý fusekle a ještě je pověsil na balkon!

Já jsem nedávno mého drahého nachytala, jak utírá prach na televizi svýma ponožkama. Na můj zděšený výkřik reagoval slovy: "No co, stejně se budou prát!"

Muž jel výjimečně do práce autem. Stál u semaforu, tak chtěl využít čas tak, že si koupí noviny. Rychle vystoupil z auta, šel ke stánku s novinama a najednou vidí, jak kolem jede tramvaj, kterou běžně jezdí. Tak se za ní rozběhl a dojel s ní do práce... Když šel z práce, vzpomněl si, že jel autem a auto nikde! Tak volal na policii, že mu ukradli auto...a policajti říkali: "Tak to jste byl vy, kdo nechal to auto na křižovatce???"

Manžel jel na služebku do Francie. Ptal se mě, co bych chtěla přivézt jako dárek. A protože si radši oblečení, parfémy a šminky kupuju sama, tak povídám: "Třeba nějakou masku na obličej." Ráno před odjezdem mě budí:"Prosím tě, jaký máš číslo obličeje???"

Byla jsem v porodnici a chtěla jsem po manželovi koupit balení neperlivé vody, prsní vložky a toaletní papír. Dostala jsem balení minerálky, odličovací tampóny a papírové kuchyňské utěrky...

Uvařila jsem hrachovou polévku, dojedli jsme jí a já jsem napustila vodu do hrnce, aby se odmočil. Druhý den jsem přišla z práce později než manžel a ptala jsem se, jestli má hlad. Odpověděl, že dojedl tu polívku...


P.S. A netrpí tím jen chlapi, ale i králíci. Jen mě zrovna nenapadá nic vtipného k tématu, co tady o králíkovi napsat. Anebo si RADŠI nemůžu vzpomenout? Kdo ví …

Bobek

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To by me zajimalo ktery z techto prima pripadu patri do vasi rodiny. Zvlaste to s autem na krizovatce je dobry :-) Pavel

Anonymní řekl(a)...

Tak ten zvláště dobrý se u nás zrovna udál :-)...
Jinak mě ještě napadá, jak jeden muž v naší rodině používal balzám na vlasy místo sprchového gelu a divil se, že to nepění...
Bobek

Anonymní řekl(a)...

Co na to rict?

Je to tak.:-)

Tom "pivo" z Prahy

Anonymní řekl(a)...

Co na to říct, Tome? Co třeba přidat nějakou vlastní veselou historku ... Jsi přece taky muž!
B.

Jaňula řekl(a)...

Hele bobe, přidej tam laskavě v které rodině se co událo:) Pak to nabere správné obrátky! Culda