pátek 23. října 2009

Bob a kuchařovy kalhoty

Včera jsem byl po volejbale mimořádně v hospodě. Tu mimořádnost může Bobek samozřejmě potvrdit :-) U stolu nás sedělo asi sedm. Jak už to tak bývá, tak jsme si objednali něco k pití. Trochu piva a i nějaká ta kofola tam byla.

Obsluhující nápoje připravila, rychle donesla a položila tác přes roh stolu. A znáte tu zábavu, kdy vícero lidí sedí na lavičce a všichni (až na krajního) náhle (po předchozím tajném domluvení) vstanou a krajní se poroučí k zemi? :-D Obsluhující, bohužel pro mě, nezvolila úplně nejštastnější pořadí vykládání jednotlivých sklenic z tácu, takže poslední pivo neskončilo ve vyschlém hrdle, ale u mě v klíně...

Kalhoty na cestu domů mi půjčil pan kuchař. Měl jsem na vybrání dokonce ze dvou modelů. Oba byly sice rozměrů 36(šířka)/32(délka), zatímco já si obvykle kupuju 33(šířka)/36(délka), ale s páskem se to dalo přežít. Možná si akorát někteří spolucestující ve vlaku mysleli, že se u nás rozvodnila řeka. K nám domů se bát nemusíte, záplavy tu fakt nemáme a navíc stejně bydlíme na kopci, kam řeka nevystoupá.

Bob

Žádné komentáře: